Nu går krigsförbrytaren Netanyahu inte säker, inte ens i sitt hem!

”Inga sionister på våra gator”, var ett av många slagord som ropades
i dag lördag den 19 oktober, 2024 på Stockholms gator då hundratals
demonstranter, bland dem vänsterpartiets riksdagskvinna Lorena Delgado demonstrerade
mot det sionistiska blodbadet i Palestina.
FOTO: DICK EMANUELSSON.

 

Nu går krigsförbrytaren
Netanyahu inte säker, inte ens i sitt hem!

Netanyahus privata bostad i Caesarea attackerades i morse
av en drönare som sköts upp från Libanon, rapporterade The Times of Israel med
hänvisning till den israeliska premiärministerns kontor. Men i svenska medier
som DN och statskontrollerade SvT finns det inte ens en rubrik.

Netanyahu och hans fru påstods inte ha varit hemma när
drönaren slog ner och ingen skadades.

I videon flyger den libanesiska drönaren precis bredvid en
israelisk Apache-helikopter.

Var det inte Hizbollah som var
mer eller mindre utslaget?, vilket såväl Netanyahu som hans megafoner i DN och
SvT påstod efter att Israel hade mördat flera ur Hizbollahs ledning.

I stället verkar det som motståndet mot den israeliska
ockupationen av Palestina och kriget mot Libanon, Syrien och Iran
intensifieras.

Samtidigt som Wolodarskis, Winiarskis och Shachars
ledarkollega på DN, AMANDA SOKOLNICKI fortsätter häxjakten mot
vänsterpartister som inte backar när de av de fyra nämnda Tel Aviv-trollen
anklagas för ”antisemitism” [1].

Ett journalistiskt fattigdomsbevis av stora mått.

D.E.

[1]
https://www.dn.se/ledare/amanda-sokolnicki-stiltje-till-hoger-och-inbordeskrig-i-vanstern-avgors-valet-nu/


VIDEO:
Så anlände och förföljdes Hizbollahs drönare som slog ned i den blodbesudlade israeliske premiärministerns residens.
Det omskrutna israeliska luftförsvaret ”Järnkupolen” sköt ned fem av sex drönare som Hizbollah hade avfyrat från Libanon mot den blodbesudlade israeliske premiärministerns hus, men den sjätte drönaren, som också jagades av en israelisk Apache-helikopter lyckades de inte skjuta ned. Men av svenska medier, som DN och SvT finns inte en rad eller bildbevis publicerade av den dramatiska händelsen i dag, lördag. Men de kan du se i ovanstående video.

Che –
Sinwar

Den här bilden kommer att finnas kvar för alltid, skriver
den kubanske militäranalytikern Wofnon på sin Telegramkanal.

”Den israeliska militären begick ett stort politiskt misstag
i sin rapportering genom att publicera videon av Yehya Sinwars sista ögonblick.
Vi ser honom skadad, med en avskjuten hand och slåss till slutet med en käpp”.

USA å sin sida syndade vid ett annat historiskt tillfälle i
övermod och arrogans och skapade i stället en legend.

”Det finns bildsekvenser som överträffar vad vi ser i den…”

Källanteckning: ”Fidel för alltid” 

 



Italien har
infört ett vapenembargo mot Israel

Men Rosenbad röstar inte ens för VAPENVILA i FN och är
medskyldigt till Sio-naziregimens blodbad på Palestina!

Italiens premiärminister Giorgia Meloni har infört ett allmänt vapenembargo mot Israel för leverans av italienska vapen.


Svenska generaler i Försvarsmakten har inga moraliska
principer och handlar israeliskt vapenmateriel för 1,5 miljarder kronor och
skriver nytt kontrakt för 390 miljoner kronor mitt under pågående israeliskt
folkmord!

Italiens högerregering:

”Vi har blockerat allt”, sa Italiens premiärminister Giorgia
Meloni
.

Implementeringen av alla kontrakt undertecknade efter den 7
oktober 2023 blockeras och befintliga licenser kontrolleras från fall till fall
för att bedöma de potentiella riskerna med att använda italienska vapen.

 

MEDAN KRISTERSSON OCH den bokstavligt politiske
dvärgen Pålsson göder Försvarsmakten och Nato med ett nytt rån av svenska
skattebetalare på 170 miljarder kronor i den nya försvarsbudgeten och 35
miljarder till de civila nostalgiska knektarna.

Kommer LO och fackförbunden knipa käft när dess medlemmar
ska betala notan?

Svenska Freds:

”Försvarsmakten har även köpt
krigsmateriel från Israel mitt under det pågående kriget mot Gaza.
Beställningen är värd 390 miljoner kronor och det svenska vapenföretaget Saab
[läs Wallenberggruppen] ska installera systemet på Jas Gripen för att ersätta
äldre utrustning på det svenska stridsflygplanet. Systemet, som kommer från det
israeliska statliga företaget Rafael, används våren 2024 i flygangrepp mot
Palestina för att guida bomber mot civila. Systemet marknadsförs som ”testat
under verkliga stridsförhållanden”
[1]!

Google:

Vad exporterar Sverige till Israel?

”Israel är en av Sveriges främsta handelspartners i regionen
och flera svenska företag finns representerade i landet. Sverige öppnade 2018
ett innovationskontor i Tel Aviv. Sverige exporterar främst verkstadsprodukter,
transportmedel, maskiner och apparater till Israel.”

”Den svenska vapenexporten till Israel har bakåt i tiden
varit liten; 2012 och 2013 exporterades bland annat pansarplåt för
jämförelsevis små summor. 2022 skedde dock ett skifte då företag i Sverige
tilläts exportera krigsmateriel till ett värde av 4,7 miljoner kronor.”

Så långt svenska Freds.

Och nästan som under andra världskriget då den svenska regeringen
försåg den tyska krigsmakten av det nödvändigaste, bland annat från svenska och
Wallenbergägda SKF.

[1]
https://www.svenskafreds.se/vapenkartan/israel
 

 

I Chicago blev reklamskyltar ”hackade” för att visa avsky för Sio-naziregimen i Tel Aviv och mot meddelanden med MrBeasts ansikte.
När får vi se liknande aktioner i Sverige?


Klicka för STORT FORMAT och läsa texten