Medan USA-stödda terrorister mördar oskyldiga på gatorna i London och Manchester bombar USA-koalitionen den syriska armén som under sex år har bekämpat mördarna från de två nämnda städerna
Förvånade syrier pekar mot himlen varifrån den USA-ledda koalitionen återigen bombar de syriska armétrupperna i stället för terroristerna i ISIS och al-Nusra. 
Medan USA-stödda
terrorister mördar oskyldiga på gatorna i London och Manchester bombar
USA-koalitionen den syriska armén som under sex år har bekämpat mördarna från
de två nämnda städerna
Av
Dick Emanuelsson
TEGUCIGALPA
/ 2017-06-07 / Cynismen från Trumpregimen och regeringen Theresa May i London
verkar vara gränslös. Medan terrorister som nämnda regeringar på olika sätt,
direkt eller indirekt via vasaller som Saudiarabien eller andra medeltida kungadömen
i Persiska Viken, mördar européer bombar den USA-ledda koalitionen syriska armétrupper
när dessa står i begrepp att militärt besegra och krossa den terroristiska
hydran som fötts och vuxit fram i skuggan av det saudiska kungahuset.
Igår, den 6 juni, bombade
den USA-ledda så kallade Koalitionen mot ISIS syriska armétrupper i närheten av
staden Al Waleed i södra Syrien‎. USA-koalitionen bekräftade attacken och
hävdade att målet var en grupp på 60 syriska militärer som förfogade över artilleri
och  luftvärnsvapen och ”utgjorde ett hot”
mot de trupper från USA och Storbritannien som mot den syriska regeringens
uttalade motstånd har upprättat en militärbas på syriskt område, vilket är ett
flagrant brott mot folkrätt och internationell lag.

Precis som under Vietnamkriget; USA stöder mördandet av ett folk, offer för USA:s planer på världsherravälde där nationernas naturtillgångar , som i Syriens fall gas och olja, ska stå i tjänst hos bolag som Exxon-Mobile.

Staden Al Waleed är
belägen i närheten av gränsen till Irak och Jordanien och på den brittiska- och
USA-basen tränar väst sina påstådda ”moderata rebeller” som därefter sätts in i
strider mot den syriska regeringen.
Det är samma krig mot Damaskus
som USA och deras terroristallierade har fört under sex års tid mot Assad. Men under
det senaste halvåret har USA:s allierade dramatiskt förlorat både manskap som
territorium.
Den syriska arméns offensiv
pågår över hela det nationella territoriet och Pentagon och CIA med stöd av
sina EU-allierade (de som regelbundet utsätts för dessa jihadistterrorister) försöker
desperat hitta andra vägar för att stoppa det definitiva nederlaget för grupper
som ISIS eller al-Qaedas syriska gren Al-Nusra.
Bombningarna i går (6
juni) var den andra attacken mot syriska regeringstrupper på mindre än en
månad. Den 18 maj bombade USA-koalitionen en konvoj av syriska styrkor vid
samma stad. Attacken utfördes i en zon utan krigskonflikt där åtta syrier dödades
medan flera andra sårades av USA-bomberna.
 

Terrorism på Londons gator. Det monster som USA och delar av EU-länder har skapat slår nu till på ”hemmaplan”. Trots det fortsätter USA-koalitionen att kriga och bomba den styrka som varje dag har slagit tillbaka de hänsynslösa jihadisterterroristerna.